Σύμφωνα με δήλωση του προέδρου του Συνδέσμου Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων Νίκο Παπαγεωργίου, στα Παραπολιτικά 90.1, οι τιμές των καυσίμων στις μεγάλες πόλεις δεν πρόκειται να μειωθούν.
Η θέση Παπαγεωργίου για το πλαφόν στο περιθώριο κέρδους στα καύσιμα: “Το θέμα θα δημιουργηθεί στα νησιά και στις απομακρυσμένες περιοχές”
Ειδικότερα, κληθείς να σχολιάσει το πλαφόν στο περιθώριο κέρδους στα καύσιμα, ο κ. Παπαγεωργίου είπε: «Μετά την επιβολή της πράξης νομοθετικού περιεχομένου είναι προφανές ότι τουλάχιστον στις μεγάλες αστικές πόλεις δεν θα μειωθούν οι τιμές. Εμείς είμαστε ένας κλάδος που ούτως ή άλλως λειτουργούμε ανταγωνιστικά, γιατί είμαστε πολλά πρατήρια στις μεγάλες πόλεις. Το θέμα θα δημιουργηθεί στα νησιά και στις απομακρυσμένες περιοχές. Εκεί επειδή έχει λίγους κατοίκους τα πρατήρια αύξαναν το περιθώριο κέρδους τους για να είναι ανοιχτά. Τώρα πια δεν έχουν τη δυνατότητα να το κάνουν. Με τα 12 λεπτά το λίτρο, αν δεν υπάρχει ειδική παρέμβαση για τη μικρή νησιωτικότητα και τα απομακρυσμένα χωριά, να είστε σίγουροι ότι όλα αυτά θα κλείσουν και θα μείνει το μέρος χωρίς βενζινάδικο».
«Ένα κράτος που θέλει πραγματικά να βοηθήσει τους καταναλωτές σε μια κρίση μειώνει το δικό του ποσοστό που είναι το μεγαλύτερο», σημείωσε, προσθέτοντας ότι «το μέτρο του πλαφόν στο περιθώριο κέρδους δεν θα μειώσει την τιμή στην αντλία, απλά θα συγκρατήσει, σε μια πολύ μεγάλη κρίση, το δικαίωμα κέρδους. Δηλαδή μας στερεί το δικαίωμα να κερδίζουμε ποσοστιαία το 3%-4% και ανεβαίνοντας η τιμή, αυτό θα γίνει 1%. Αυτό θα οδηγήσει όμως σε ελλείψεις στην αγορά, γιατί θα κλείσουν αρκετά πρατήρια και ίσως και σε αύξηση της παραβατικότητας, γιατί κάποιος για να μείνει ανοιχτός, θα γίνει παραβατικός».
