Σάββατο, 20 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΟικονομίαΝοθεία καυσίμων: Τι ζημιά προκαλείται - Τι μπορούμε να κάνουμε

Νοθεία καυσίμων: Τι ζημιά προκαλείται – Τι μπορούμε να κάνουμε

Περισσότερους ελέγχους και αυστηροποίηση ποινών για όλους όσοι νοθεύουν τα καύσιμα κίνησης ζήτησε, στο πλαίσιο της συνέντευξής του σε τηλεοπτικό σταθμό, ο γενικός γραμματέας της Ένωσης Βενζινοπωλών Αττικής, Απόστολος Καλαντζόπουλος.

Σύμφωνα με τους μηχανικούς, βενζινοπώληδες και ειδικούς του χώρου του αυτοκινήτου το πρόβλημα της νόθευσης είναι πολύ μεγάλο.

«Τα νοθευμένα καύσιμα έχουν επιπτώσεις και επικαθήσεις στον κινητήρα. Φθίνουν αρκετά μέρη του αυτοκινήτου (τσιμούχες, μπεκ, βαλβίδες, σύστημα τροφοδοσίας κ.ά.) δήλωσε ο Βασίλης Τόνας, μηχανικός αυτοκινήτων στο Ίλιον Αττικής τονίζοντας ότι «με το πέρασμα του καιρού (το νοθευμένο καύσιμο) φθείρει εσωτερικά τον κινητήρα και διαβρώνει το σύστημα τροφοδοσίας» με το κόστος επιδιόρθωσης να αγγίζει και τα 1.000 ευρώ.

Συγχρόνως, η χαμηλή τιμή στα καύσιμα συνήθως δημιουργεί προβλήματα στα αυτοκίνητα και στην τσέπη των ιδιοκτητών, οι οποίοι θα αναγκαστούν να οδηγηθούν στο συνεργείο είτε με την οδική βοήθεια είτε με προβλήματα με το κόστος επισκευής του οχήματος να είναι υπέρογκο. Για τον λόγο αυτό είναι καλό οι καταναλωτές να μην κοιτάνε τις χαμηλές τιμές γιατί ενδέχεται να τους κοστίσει στο τέλος.

Με το που θα αντιληφθείτε λοιπόν ότι κάτι συμβαίνει στη συμπεριφορά του κινητήρα θα πρέπει να ακινητοποιείται το όχημά σας  γιατί όσο κινείστε  με νοθευμένο καύσιμο δημιουργούνται περαιτέρω προβλήματα, κάτι που σημαίνει αυξημένο κόστος επισκευής. Συγχρόνως, αν το όχημα σας είναι πολύ σύγχρονο σας προειδοποιεί το ίδιο το αυτοκίνητο, το οποίο μπαίνει σε safe mode για να μη προκληθεί μεγάλη ζημιά.

Από την πλευρά του ο Απόστολος Καλαντζόπουλος μιλώντας για το φαινόμενο που έχει λάβει τον τελευταίο καιρό τεράστιες διαστάσεις δήλωσε ότι «πρέπει να ξέρουμε που βάζουμε βενζίνη. Να αποφεύγουμε τα πρατήρια που εγκυμονούν κινδύνους». Ο ίδιος, μέσω του θεσμικού του ρόλου, κάλεσε την Πολιτεία να κάνει περισσότερους ελέγχους στη διακίνηση των καυσίμων.

«Οι διαλύτες που αναμειγνύουν σήμερα με τα καύσιμα είναι πάρα πολλοί και ίσως μη ανιχνεύσιμοι σε σχέση με το ποσοστό που αναμειγνύονται» παραδέχτηκε ο Α. Καλατζόπουλος.

Ο ίδιος δήλωσε ότι κλάδος των βενζινοπωλών δεν μπορεί να διώξει τους παραβάτες αλλά αντίθετα το Κράτος πρέπει να κάνει δειγματοληπτικούς ελέγχους και να αυστηροποιήσει τις ποινές.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις μας