Αυξάνεται… φαρμακερά το πρόστιμο για υποδηλωμένη εργασία – Η δήλωση Γεωργιάδη

2
Αύγουστος
2023
Άδωνις Γεωργιάδης: Οι κλινικές μελέτες στην Ελλάδα εξαπλασιάστηκαν τα τελευταία πέντε χρόνια

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στις προσπάθειες της κυβέρνησης για την πάταξη της αδήλωτης και της υποδηλωμένης εργασίας αναφέρθηκε ο Υπουργός Εργασίας Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος παρακολούθησε επιτόπιο έλεγχο σε επιχείρηση εστίασης στο κέντρο της Αθήνας από τους επιθεωρητές της Ανεξάρτητης Αρχής Επιθεώρησης Εργασίας.

Ο Υπουργός έστειλε μήνυμα για περισσότερους και αυστηρότερους ελέγχους, οι οποίοι μάλιστα θα γίνονται και πιο γρήγορα καθώς οι επιθεωρητές είναι πλέον εφοδιασμένοι με τάμπλετ. Αυτό τους δίνει τη δυνατότητα να έχουν στη διάθεσή τους ηλεκτρονικά όλα τα στοιχεία της επιχείρησης που ελέγχεται και τα στοιχεία των εργαζομένων καθώς και να περνούν το αποτέλεσμα του ελέγχου αυτόματα στο σύστημα.

Ο κ. Γεωργιάδης προανήγγειλε την αύξηση του προστίμου για την υποδηλωμένη εργασία στα 10.500 ευρώ, δηλαδή στο ίδιο ύψος με το πρόστιμο για την αδήλωτη εργασία. Η σχετική διάταξη θα περιλαμβάνεται στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εργασίας που αναμένεται να έρθει σε δημόσια διαβούλευση τις επόμενες ημέρες.

ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του myPoint Κεραμεικού, σηματοδοτώντας τον…

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ