Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ: 4 ημέρες γιορτής με δωρεάν δράσεις για όλους

18
Μάιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/05) και τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων (18/05), με δωρεάν δράσεις και ξεναγήσεις για μικρούς και μεγάλους.

Οι δράσεις θα πραγματοποιηθούν εντός κι εκτός Μουσείου, από την Πέμπτη 16 Μαΐου έως την Κυριακή 19 Μαΐου 2024 και θα περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, ομαδικές ξεναγήσεις στους πλήρως ανακαινισμένους εκθεσιακούς χώρους του Μουσείου, εργαστήρια STEM και θεατρικές παραστάσεις.

Εμπνευσμένα από το φετινό μήνυμα του Διεθνούς Συμβουλίου Μουσείων (ICOM) «Μουσεία για την Εκπαίδευση και την Έρευνα», τα προγράμματα του Μουσείου έχουν στόχο την προώθηση της αντίληψης για έναν κόσμο βιώσιμο χωρίς αποκλεισμούς, όπου εκπαίδευση και έρευνα συνδέονται με την ψυχαγωγία, την προσωπική έκφραση και τη
συνδημιουργία.

Στη νέα εκπαιδευτική αίθουσα του 2ου ορόφου, το Μουσείο θα φιλοξενήσει STEM
εργαστήρια Ρομποτικής και Μηχανικής. Παράλληλα, οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα
να ξεναγηθούν ταξιδεύοντας στην ιστορία των τηλεπικοινωνιών, από την αρχαιότητα έως
το σύγχρονο ψηφιακό κόσμο.

Για ακόμη μια χρονιά, το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ θα επισκεφθεί το Κέντρο Αγάπης Ελευσίνας και τα Παιδικά Χωριά SOS για να φέρει τα παιδιά, μέσα από ομαδικά παιχνίδια, κοντά στον κόσμο του μουσείου και να τους συστήσει τους τρόπους
επικοινωνίας της αρχαιότητας.

Για τις δράσεις αυτές το Govnews.gr συνομίλησε με την κ. Σταυρούλα Αγγελοπούλου,
Διευθύντρια Βιώσιμης Ανάπτυξης και Εταιρικής Υπευθυνότητας Ομίλου ΟΤΕ.
«Με ξεχωριστές δράσεις και εκπαιδευτικά προγράμματα γιορτάζει και φέτος το Μουσείο
Τηλεπικοινωνιών την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών και τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων.
Με έμπνευση από το φετινό μήνυμα του ICOM «Μουσεία για την Εκπαίδευση και την
Έρευνα», θα πραγματοποιηθούν για 4 ημέρες (16-19/05) δωρεάν ξεναγήσεις και πρωτότυπες δράσεις.

Το Μουσείο Τηλεπικοινωνιών Ομίλου ΟΤΕ, διαφυλάσσει την πολιτιστική κληρονομιά των
τηλεπικοινωνίων της χώρας εδώ και 34 χρόνια, με συλλογές που ξεπερνούν τα 37.000
αντικείμενα και αρχειακό υλικό. Αξιοποιώντας την ψηφιακή τεχνολογία παρουσιάζει και
κάνει προσβάσιμες τις συλλογές του στο ευρύ κοινό αλλά και τους ερευνητές.
Μέσα από τη συνολική δράση του μουσείου, προωθούμε την αντίληψη για έναν κόσμο
βιώσιμο χωρίς αποκλεισμούς, όπου η εκπαίδευση και η έρευνα συνδέονται αρμονικά με
την ψυχαγωγία, την προσωπική έκφραση και τη δημιουργία.

Θέλουμε να εμπνεύσουμε και να ενθαρρύνουμε τους επισκέπτες όλων των ηλικιών να εξερευνήσουν και να ανακαλύψουν τη μαγεία των τηλεπικοινωνιών και της τεχνολογίας. Σας περιμένουμε στους ανακαινισμένους χώρους του Μουσείου Τηλεπικοινωνιών στη Νέα
Κηφισιά».

Δημοσιεύτηκε στο 21ο τεύχος της digital εφημερίδας «GOVnews Weekly» – Διαβάζεται με ένα κλικ!

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

Ο Κεμ Μπιρτς στον Άρη για δύο χρόνια

 Η ομάδα της Θεσσαλονίκης ήρθε σε πλήρη συμφωνία με…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ