Τετάρτη, 19 Ιουνίου, 2024
ΑρχικήΟικονομίαΕπιχειρήσειςΟι 3 πυλώνες της ΔΕΗ και το μήνυμα Στάσση στην Κομισιόν

Οι 3 πυλώνες της ΔΕΗ και το μήνυμα Στάσση στην Κομισιόν

Στάθηκε στη στρατηγική τριών πυλώνων, που περιλάμβανε την απανθρακοποίηση, την ψηφιοποίηση και την πελατοκεντρική φιλοσοφία.

Μιλώντας στο Redefining Energy της Eurelectric, ο επικεφαλής της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, παρουσίασε τη στρατηγική που ακολούθησε όταν ήρθε στα χέρια του η εταιρία, προκειμένου να μπορέσει να επιτύχει τα σημαντικά αποτελέσματα των τελευταίων ετών.

Στάθηκε στη στρατηγική τριών πυλώνων, που περιλάμβανε την απανθρακοποίηση, την ψηφιοποίηση και την πελατοκεντρική φιλοσοφία, η οποία ώθησε σε σημαντική βελτίωση των μεγεθών της εταιρείας από το 2019, η οποία κάθε χρόνο γινόταν όλο και πιο ισχυρή.

Επισήμανε πως η ΔΕΗ έχασε το πρώτο κύμα της ανάπτυξης των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) αλλά το τελευταίο διάστημα κινείται δραστήρια στον χώρο. Αναφερόμενος στην εξαγορά της Enel Ρουμανίας δήλωσε πως ήταν ξεκάθαρο στο μυαλό του ότι είμαστε σε μια ενιαία ενεργειακή αγορά. Με τον τρόπο αυτό, η Ελλάδα εισήγαγε ενέργεια από τον Βορρά. Οπότε είχε νόημα να χτιστεί παρουσία στο εξωτερικό. Δεν μπορούσαμε να το κάνουμε στην αρχή, αλλά όταν βελτιωθήκαμε οικονομικά, κινηθήκαμε.

«Βρήκαμε την ευκαιρία της Enel Ρουμανίας και καταφέραμε να την αγοράσουμε σε καλή αποτίμηση. Χτίζουμε ΑΠΕ εκεί, δεν μένουμε σε αυτές που βρήκαμε», ανέφερε χαρακτηριστικά. Παράλληλα, στάθηκε στη σημασία των διασυνδέσεων για την Ευρώπη σχετικά με την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης, λέγοντας πως «είναι πολύ σημαντικό η νέα Κομισιόν να πιέσει ισχυρά για νέες διασυνδέσεις».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Τελευταία Νέα

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις μας