Ανοικτές είναι οι εγγραφές για τον δεύτερο κύκλο του εκπαιδευτικού προγράμματος «Executive Program in Exhibition and Event Management», το οποίο υλοποιείται από τον Σύνδεσμο Οργανωτών και Κατασκευαστών Εκθέσεων Ελλάδος (ΣΟΚΕΕ) σε συνεργασία με το ALBA Graduate Business School. Το πρόγραμμα, αυτή τη φορά, μεταφέρεται στη Θεσσαλονίκη, όπου και θα πραγματοποιηθεί από 9 Μαΐου έως 21 Ιουνίου 2025, στις εγκαταστάσεις της ΔΕΘ-HELEXPO.
Στόχος του προγράμματος είναι η εκπαίδευση νέων επαγγελματιών ηλικίας έως 35 ετών στον δυναμικά αναπτυσσόμενο τομέα των εκθέσεων και των εκδηλώσεων. Το πρόγραμμα προσφέρει εξειδικευμένη κατάρτιση σε όλα τα στάδια της εκθεσιακής διαδικασίας, από τη διοργάνωση και τη λειτουργία εκθέσεων, έως την κατασκευή περιπτέρων και τη διαχείριση εκθεσιακών χώρων.
Εκτός από τις θεωρητικές γνώσεις, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην πρακτική κατάρτιση και την επαγγελματική δικτύωση, προετοιμάζοντας έτσι τους συμμετέχοντες για τις πραγματικές απαιτήσεις του κλάδου.
Το πρόγραμμα προσφέρεται δωρεάν χάρη στη χορηγία του ΣΟΚΕΕ, ενώ με την ολοκλήρωσή του οι συμμετέχοντες λαμβάνουν Πιστοποιητικό Παρακολούθησης. Η προθεσμία για την υποβολή αιτήσεων λήγει στις 5 Μαΐου 2025.
Όπως δήλωσε ο Θεόδωρος Βώκος, Πρόεδρος του ΣΟΚΕΕ και Διευθύνων Σύμβουλος της Εκθέσεις Ποσειδώνια Α.Ε., «ο δρόμος της ανάπτυξης είναι ανοιχτός για τον κλάδο μας» και το πρόγραμμα αυτό αποτελεί σημαντική πρωτοβουλία για την ενίσχυση της νέας γενιάς επαγγελματιών.
Ο πρώτος κύκλος του προγράμματος σημείωσε μεγάλη επιτυχία, με τους 32 συμμετέχοντες να αποκομίζουν πολύ θετικά σχόλια για την ποιότητα των μαθημάτων και των εισηγητών. Πολλοί από αυτούς εξέφρασαν μάλιστα την πρόθεση να συνεχίσουν και στον δεύτερο κύκλο.
