Alpha Bank: Ολοκληρώθηκε η εθελουσία έξοδος προσωπικού

22
Φεβρουάριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Το υψηλό ενδιαφέρον του προσωπικού του Ομίλου συγκέντρωσε το πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου της Alpha Bank, που ολοκληρώθηκε, τη Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου.

Συγκεκριμένα, αίτηση υπαγωγής στο πρόγραμμα υπέβαλαν περισσότεροι από 500 εργαζόμενοι, υπερβαίνοντας κατά πολύ την αρχική εκτίμηση για περίπου 400 αποχωρήσεις.

Πλέον του 70% των αιτήσεων προήλθαν από το Δίκτυο της Τράπεζας, ενώ ενεργή ήταν και η συμμετοχή από τις Κεντρικές Υπηρεσίες και τις θυγατρικές εσωτερικού της Τράπεζας.

Το πρόγραμμα περιελάμβανε ένα από τα ελκυστικότερα πακέτα παροχών που έχει προσφέρει η Τράπεζα, με το μέσο ύψος της μικτής παροχής προς τους εργαζόμενους που συμμετείχαν να υπερβαίνει τους 60 καθαρούς μισθούς (σε κάποιες περιπτώσεις, ανήλθε σε έως και 90 μισθούς), διατήρηση των ευνοϊκών ρυθμίσεων και όρων σε δάνεια και κάρτες, άμεση καταβολή του ατομικού αποταμιευτικού προγράμματος (εισφορές εργαζόμενου και τράπεζας, περιλαμβανομένων αποδόσεων) και διατήρηση της πρόσθετης νοσοκομειακής κάλυψης για τρία έτη μετά την αποχώρηση.

Κύκλωμα ρευματοκλοπών: Πώς το κύκλωμα «πείραζε» τους ψηφιακούς μετρητές και «έκλεβε» τον ΔΕΔΔΗΕ – Πάνω από 9 εκατ. η ζημιά

Από την Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Οργανωμένου Εγκλήματος Βορείου Ελλάδος εξαρθρώθηκε…

Κάρπαθος: Σεισμός 4,9 Ρίχτερ, αισθητός και στην Κάσο

Ιδιαίτερα αισθητή έγινε στην ευρύτερη περιοχή η σεισμική δόνηση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ