Λ. Αυγενάκης: Μεταβαίνει στο Λουξεμβούργο για το Συμβούλιο Υπ. Γεωργίας

22
Οκτώβριος
2023

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στο Λουξεμβούργο όπου και θα συμμετάσχει στο Συμβούλιο Υπουργών Γεωργίας και Αλιείας της Ε.Ε (23 και 24/10/2023), μεταβαίνει ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Λευτέρης Αυγενάκης.

Τη Δευτέρα το μεσημέρι ο κ. Αυγενάκης θα συναντηθεί με την επίτροπο Υγείας και Ασφάλειας Τροφίμων, Στέλλα Κυριακίδου.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΑΑΤ, στο πρόγραμμα του Συμβουλίου περιλαμβάνεται συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων για τα εξής θέματα:

* Κατάσταση των γεωργικών αγορών μετά την εισβολή στην Ουκρανία – με παρουσία του Ουκρανού υπουργού Γεωργίας

* Πρόγραμμα Εργασιών Επιτροπής 2024 για την προώθηση αγροδιατροφικών προϊόντων.

* Κανονισμός σχετικά με την πιστοποίηση των απορροφήσεων άνθρακα: Γεωργικές και δασοκομικές πτυχές.

* Οδηγία-πλαίσιο για τα απόβλητα – πτυχές που σχετίζονται με τα τρόφιμα.

* Προετοιμασία της ετήσιας συνόδου ICCAT (Διεθνής επιτροπή για τη διατήρηση των Θυννοειδών του Ατλαντικού).

* Κανονισμός του Συμβουλίου σχετικά με τον καθορισμό των αλιευτικών δυνατοτήτων στη Βαλτική Θάλασσα για το 2024.

Μουντιάλ 2026: Η ώρα της… δικαίωσης για την Αλγερία, 44 χρόνια μετά τον «αγώνα της ντροπής»

Ο αγώνας Αλγερία-Αυστρία, που θα διεξαχθεί τα ξημερώματα της…

Δημοτικά τέλη: Απευθείας στους δήμους η πληρωμή, όχι μέσω ρεύματος, τι προανήγγειλε ο Λιβάνιος

Τον δρόμο για απευθείας είσπραξη των δημοτικών τελών από…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ