«Ο ΣΥΡΙΖΑ περνάει από μια φουρτούνα την οποία προσπαθούμε όλοι να ξεπεράσουμε με τον καλύτερο τρόπο», τόνισε ο κ. Αποστολάκης. Απαντώντας στην κριτική του Νίκου Φίλη, ο κ. Αποστολάκης σχολίασε πως «οι διαδικασίες τηρούνται και θα ακολουθηθούν» είπε αναφορικά με την κριτική που έγινε από τον κ. Φίλη πως ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ «αγνοεί το καταστατικό και την κουλτούρα του κόμματος».
«Κάπως πρέπει όμως να βρεθεί μια άκρη. Δεν μπορεί να διαιωνίζεται η ένταση και η αντιπαράθεση. Πρέπει να ξεκαθαρίσει το πεδίο. Εδώ καλούμαστε όλοι να δουλέψουμε και όχι να εμφανίζουμε τις προσωπικές μας θέσεις και αντιπαραθέσεις μέσα από τα κανάλια. Έχουμε δουλειά να κάνουμε. Δεν έχουμε χρόνο. Κανέναν δεν ενδιαφέρει πόσο τρώγονται μέσα στον ΣΥΡΙΖΑ», θέλησε να υπογραμμίσει. «Θα τους πρότεινα να βρεθεί ένας τρόπος να συνεργαστούμε. Όταν αρχίζουν οι αντιπαραθέσεις και οι λεκτικές εκφράσεις αρχίζει να μεγαλώνει η απόσταση και αυτό πρέπει να σταματήσει. Τα προβλήματα δεν λύνονται στο διαδίκτυο, ούτε στα κανάλια. Λύνονται με συζητήσεις μέσα στο κόμμα, για το καλό του κόμματος, όχι το καλό για τον καθέναν».
«Η ελίτ που είπε κάποια στιγμή και η κυρία Αυγέρη είναι κάτι που πρέπει να δούμε. Δεν υπάρχουν ελίτ μέσα στο κόμμα. Αυτό πρέπει να το καταλάβουμε», κατέληξε ο κ. Αποστολάκης.
