Σε ανάρτησή του στο Χ (πρώην Twitter) o Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης αναφέρει:
«Επιτέλους!!! Επισήμως στην επενδυτική βαθμίδα! Η περιπέτεια της Χώρας μας που άρχισε από το τέλος του 2009 και το 2010 έληξε σήμερα επισήμως. Μπράβο στον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη τον ευχαριστώ που μου έκανε την Τιμή να είμαι μέρος της ομάδας που μας έφθασε εδώ!»
