Στ. Κασσελάκης – Ν. Ανδρουλάκης: Κράτησαν… αποστάσεις στη Θεία Λειτουργία και στον καθαγιασμό των υδάτων στο Φανάρι

6
Ιανουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Αποστάσεις κράτησαν ο ένας από τον άλλο ο Στέφανος Κασσελάκης και ο Νίκος Ανδρουλάκης που βρέθηκαν στο Φανάρι για τα Θεοφάνια.

Τόσο στην Πατριαρχική Θεία Λειτουργία όσο και στην τελετή καθαγιασμού των υδάτων από τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο οι πρόεδροι του ΣΥΡΙΖΑ και του ΠΑΣΟΚ φρόντισαν πάντα να υπάρχει κάποιος ή κάποιοι ανάμεσά τους.

Μετά τις δύο τελετές ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης ευχήθηκε χρόνια πολλά σε όλους τους Έλληνες όπου και να βρίσκονται, είπε ότι «είναι μεγάλη μου τιμή και είμαι ευγνώμων στον Οικουμενικό Πατριάρχη που με προσκάλεσε, να είμαι εδώ στα Φώτα.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης, ευχήθηκε «στην αρχή της νέας χρονιάς να υπάρχει ευημερία οικονομική ανάπτυξη και κοινωνική δικαιοσύνη για όλους τους πολίτες και ειδικά τους πιο αδύναμους. Εύχομαι σταθερότητα και ειρήνη στην ανθρωπότητα».

Ολόκληρη η δήλωση του Νίκου Ανδρουλάκη: «Είναι χαρά και τιμή μου, που βρίσκομαι στο Οικουμενικό Πατριαρχείο για τη μεγάλη γιορτή της Ορθοδοξίας. Εύχομαι στην αρχή αυτής της νέας χρονιάς να υπάρχει ευημερία, οικονομική ανάπτυξη και κοινωνική δικαιοσύνη για όλους του Έλληνες πολίτες και ιδιαίτερα τους πιο αδύναμους. Εύχομαι σταθερότητα και ειρήνη στην ανθρωπότητα και να τερματιστούν επιτέλους οι δυο συγκρούσεις, που εξελίσσονται στην ευρύτερη γειτονιά μας σκορπώντας τον θάνατο σε χιλιάδες ανθρώπους. Χρόνια πολλά με υγεία σε όλες τις Ελληνίδες και όλους τους Έλληνες απανταχού της γης».

Στουρνάρας: Αναγκαία η νομοθετική ρύθμιση για το Ν. Κατσέλη

«Ψήφο εμπιστοσύνης» στη νομοθετική ρύθμιση της κυβέρνησης με την οποία…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ