Βασίλης Οικονόμου για ομόφυλα ζευγάρια: Δεν συμφωνώ με τη λύση της αποχής

12
Ιανουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

 

 

Στο νομοσχέδιο για τον γάμο των ομόφυλων ζευγαριών και την τεκνοθεσία, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, ο βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία, Βασίλης Οικονόμου.

Ειδικότερα, μιλώντας το πρωί της Παρασκευής στο Action21 για τη λύση της αποχής, ο βουλευτής τόνισε: «Εγώ δεν συμφωνώ, εγώ πιστεύω ότι ο καθείς πρέπει να πάρει τη θέση του και να πει τι πιστεύει, το να απέχεις είναι υπεκφυγή, ωστόσο ο πρωθυπουργός έχει τον πρώτο λόγο σε αυτά τα θέματα».

Άγριος καυγάς στη Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τα δάνεια του Νόμου Κατσέλη – Η «έκρηξη» Πιερρακάκη

Μετά από μια θυελλώδη συνεδρίαση και έντονη πολιτική αντιπαράθεση…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ