Μ. Συρεγγέλα: Για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων έχω διαχρονικά την άποψη ότι η στήριξη πρέπει να είναι υπερκομματική

13
Ιανουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

«Για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων έχω διαχρονικά την άποψη, ότι η στήριξη πρέπει να είναι υπερκομματική. Όταν έχουμε να κάνουμε με ανθρώπινα δικαιώματα και πολύ περισσότερο με δικαιώματα παιδιών εκεί θα έπρεπε να είμαστε λίγο πιο ενωτικοί», δήλωσε η γραμματέας της ΝΔ Μαρία Συρεγγέλα σενέντευξή της στο OPEN.

Πρόσθεσε ότι η ΝΔ θα βγει ενωμένη από αυτή τη διαδικασία και πως στόχος της κυβέρνησης είναι όσο το δυνατό περισσότεροι βουλευτές να υπερψηφίσουν το νομοσχέδιο.

Αναφορικά με τη στάση της αντιπολίτευσης για το εν λόγω ζήτημα σχολίασε ότι έχει εκπλαγεί τόσο από τη θέση του ΠΑΣΟΚ όσο και από το ότι έχει προκύψει εσωκομματικό θέμα στο ΣΥΡΙΖΑ.

Ειδικότερα, για τη στάση του κ. Ανδρουλάκη η γραμματέας της ΝΔ ανέφερε χαρακτηριστικά πως «εξεπλάγην ακούγοντας τις δηλώσεις του».

Σήμερα ξεκινούν οι αιτήσεις για 24 προσλήψεις ΣΟΧ στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς της ΔΥΠΑ

Σήμερα, Παρασκευή 26 Ιουνίου και ώρα 18:00, ξεκινά η…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ