Η βουλευτής και γραμματέας της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, κα Ευαγγελία Λιακούλη, μίλησε στο Ρ/Σ Παραπολιτικά 90.1 fm και μεταξύ άλλων επεσήμανε για τον γάμο των
ομόφυλων ζευγαριών:
«Η θέση που εξέφρασα και στην Κοινοβουλευτική μου Ομάδα ότι δεν είναι δυνατόν να συζητάμε δημόσια και στη λεπτομέρεια για ένα θέμα που δεν έχουμε δει ακόμη το νομικό του κείμενο. Θέλω να δω το κείμενο μπροστά μου και να το αξιολογήσω.
Ο γάμος των ομόφυλων ζευγαριών υπάρχει στο πρόγραμμα
του ΠΑΣΟΚ εδώ και χρόνια, από θέση αρχής το ΠΑΣΟΚ έχει τοποθετηθεί
στον πολιτικό γάμο των ομόφυλων ζευγαριών, ο διάλογος αυτή τη
στιγμή που έχει ανοίξει δεν θεωρώ ότι είναι αρνητικός προσθέτει
κάθε μέρα και κάτι καινούργιο σε αυτή τη διαδικασία.
Η στάση του ΠΑΣΟΚ και η θέση αρχής του ΠΑΣΟΚ είναι
δεδομένη, εγώ θέλω να δω τη διάταξη ακριβώς που φέρνει η κυβέρνηση.
Η κοινοβουλευτική μας ομάδα για το συγκεκριμένο θέμα δεν έχει συνεδριάσει ακόμα. Εγώ θα περιμένω τη συνεδρίαση
της ΚΟ, η οποία θα εκφράσει τις απόψεις της όπως πάντα, θα καταλήξουμε
μετά από έναν ενδελεχή διάλογο και ελπίζω κάποια στιγμή η κυβέρνηση να
μας φέρει και τη διάταξη.
Ερωτηθείσα αν δέχεται πιέσεις από τον Μητροπολίτη Λάρισας
Με τον Σεβασμιότατο δεν έχει τύχει ίσως να κάνουμε καμία
συζήτηση για το συγκεκριμένο ζήτημα από τότε που ανέκυψε.
