Ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης συναντήθηκε με τον Ούγγρο ομόλογό του Πέτερ Σιγιάρτο, στην Αθήνα, ο οποίος πραγματοποιεί περιοδεία στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες, εν όψει της ανάληψης της προεδρίας της ΕΕ από την Ουγγαρία τον Ιούλιο.
Κατά τη συνάντηση τέθηκαν επί τάπητος η πορεία των διμερών σχέσεων, ζητήματα ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος και η διεύρυνση της ΕΕ στα Δυτικά Βαλκάνια.
Ακόμη, υπογραμμίστηκε η ανάγκη αποκλιμάκωσης της κρίσης στη Μέση Ανατολή, ενώ εκφράστηκαν ανησυχητικές ενδείξεις διάχυσης της κρίσης στην Ερυθρά Θάλασσα και οι επιπτώσεις στις ναυτιλιακές μεταφορές, στο διεθνές εμπόριο και στην ευρωπαϊκή και διεθνή οικονομία.
Παράλληλα, έμφαση δόθηκε στην ενεργειακή συνεργασία μεταξύ των δύο χωρών και στον ρόλο της Ελλάδας ως περιφερειακού κόμβου ενέργειας και ενεργειακής διαφοροποίησης.
