Επίθεση στη Νέα Δημοκρατία για την πρόθεσή της να επεκτείνει την επιστολική ψήφο και στις εθνικές εκλογές εξαπέλυσε ο Ανδρέας Σπυρόπουλος, μιλώντας στα Παραπολιτικά.
Ο γραμματέας της Κεντρικής Πολιτικής Επιτροπής του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ στάθηκε στη χθεσινή έκπληξη που επεφύλασε η κυβέρνηση σε όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης και έκανε λόγο για τορπιλισμό της συναίνεσης.
«Με τη στάση που κρατά η ΝΔ και με την συγκεκριμένη τροπολογία που ξαφνικά χθες εμφανίστηκε από την κα Κεραμέως στη Βουλή, είναι εμφανές ότι τορπιλίζεται η συναίνεση. Αποτελεί θεσμικό ατόπημα η συμπεριφορά αυτή προς μια κορυφαία διαδικασία και προς ένα πολύ σημαντικό αίτημα στο οποίο συναινούσε και η αντιπολίτευση και είναι το δικαίωμα και η δυνατότητα των Ελλήνων του εξωτερικού να μπορούν να ψηφίζουν μέσω της επιστολικής ψήφου», ανέφερε αρχικά ο κ. Σπυρόπουλος και συνέχισε σε ανάλογο ύφος.
«Εμείς καταθέσαμε μια τροπολογία στην οποία αναλυτικά περιγράφουμε τους ψηφοφόρους οι οποίοι δυνητικά έχουν πρόβλημα όσον αφορά την μετακίνηση, έχουν κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας, έχουν πρόβλημα όσον αφορά την εργασία τους, αλλάζει ο εργασιακός τόπος την περίοδο εκείνων των εκλογών και είναι πολύ δύσκολο να μεταβούν στο εκλογικό τμήμα για να ψηφίσουν. Να περιγράφονται όλα αυτά και να τους δοθεί η δυνατότητα και στην Ελλάδα να μπορούν να ψηφίσουν με επιστολική ψήφο.
Αυτό είναι κάτι λογικό εμείς δεν καταλαβαίνουμε για ποιο λόγο το καθολικό μπορεί να βοηθάει σε αυτή τη διαδικασία. Είναι παράλογο κάποιος του οποίου το εκλογικό του κέντρο είναι δίπλα από το σπίτι του να μπαίνουμε σε μια διαδικασία επιστολικής ψήφου.
Η υπουργός φέρνει το νομοσχέδιο χθες το βράδυ στη Βουλή και λεει «έχω ένα kinder έκπληξη το επεκτείνουμε και στις βουλευτικές εκλογές». Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα. Η ΝΔ κοιτάει μόνο τα μικροκομματικά της συμφέροντα και δεν την ενδιαφέρει, ούτε τον κ. Μητσοτάκη, να υπάρχει ευρεία συναίνεση».
