Στην επικαιρότητα παραμένει ο γάμος των ομόφυλων ζευγαριών και η στάση των βουλευτών στην τελική ψηφοφορία του νομοσχεδίου. Άλλοι είναι φανατικά υπέρ, άλλοι απλά υπέρ, άλλοι θα ακολουθήσουν το «δόγμα Μητσοτάκη» περί αποχής, άλλοι θα ψηφίσουν αρνητικά.
Διαβάστε επίσης: ΓΑΜΟΣ ΟΜΟΦΥΛΩΝ: ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΟΧΙ
Το επικρατέστερο, ως τώρα, σενάριο είναι να μη γίνει ονομαστική ψηφοφορία και κατ’ επέκταση να μην κληθούν,ν ένας προς έναν, οι βουλευτές να τοποθετηθούν αν είναι υπέρ ή κατά του νομοσχεδίου. Ναι, επικρατέστερο.
Σύμφωνα με τον Κανονισμό της Βουλής, για να γίνει ονομαστική ψηφοφορία πρέπει να κατατεθεί σχετικό αίτημα υπογεγραμμένο από τουλάχιστον 15 βουλευτές. Οι κοινοβουλευτικές με 15 και άνω βουλευτές είναι από το ΚΚΕ έως τη ΝΔ, όχι Σπαρτιάτες, Πλεύση Ελευθερίας, Νίκη και Νέα Αριστερά. Αλλά υπάρχουν και τρεις ανεξάρτητοι, ένας των Σπαρτιατών και δύο της Πλεύσης.
Ποιο κόμμα όμως θα ζητήσει ονομαστική ψηφοφορία;
- Η ΝΔ δεν έχει κανέναν λόγο να ζητήσει ονομαστική, μετά τα όσα έχουν γίνει.
- Και ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΠΑΣΟΚ θα ήθελαν να εκθέσουν την πλειοψηφία αλλά γνωρίζουν ότι θα εκτεθούν και οι ίδιοι, καθώς θα διαφοροποιηθούν και αρκετοί δικοί τους…
- Το ΚΚΕ συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες κατάθεσης καθώς ήδη έχει εκφράσει τη διαφωνία του με το σχέδιο νόμου – αλλά θα το πράξει;
Κοντολογίς, ακραίο ή όχι, το επικρατέστερο σενάριο εν όψει κατάθεσης του νομοσχεδίου για την ισότητα στον γάμο είναι κανέναν κανένα κόμμα να μη ζητήσει ονομαστική ψηφοφορία! Άρα, όλη αυτή η κουβέντα για το ποιος θα ψηφίσει και ποιος θα καταψηφίσει έχει γίνει… τζάμπα και βερεσέ.
