Με την Νίκη Κεραμέως ειδικότερα και με την κυβέρνηση γενικότερα τα έβαλε η Γιώτα Πούλου και αφορμή ήταν η τροπολογία για επέκταση της επιστολικής ψήφου στις εθνικές εκλογές.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ:
Η Τροπολογία της Υπουργού κας Κεραμέως, για ένα κορυφαίο θέμα που αφορά σε μείζονα αλλαγή του πλαισίου των βουλευτικών εκλογών, είναι ένα φθηνό τέχνασμα που αποδεικνύει, μεταξύ άλλων, το πώς αντιλαμβάνεται η ΝΔ τη συναίνεση στο πολιτικό σύστημα.
Η καθολική και έντονη αντίδραση των κομμάτων στην απόπειρα παγίδευσης και χειραγώγησής τους ήταν αναμενόμενη, γιατί οποιαδήποτε αλλαγή αυτού του πλαισίου, απαιτεί μία διαφορετική επεξεργασία, με ευρύτατη συναίνεση (αυξημένη πλειοψηφία 200 ψήφων), αφού αναφέρεται σε άλλη εκλογική διαδικασία, με πολλές εκλογικές περιφέρειες και πολλούς υποψηφίους.
Με την υπεύθυνη στάση μας στη λεπτομερή επεξεργασία του νομοσχεδίου της επιστολικής ψήφου, που εκφράστηκε με προτάσεις και Τροπολογίες, αποδομήσαμε τη δήθεν κυριαρχία και «αποκλειστικότητα» της Νέας Δημοκρατίας στην εκπροσώπηση των δικαιωμάτων των ομογενών. Έτσι, κατέφυγε σε μία απαράδεκτη για τα κοινοβουλευτικά δεδομένα εκτροπή, για να διεκδικήσει εκ νέου το προβάδισμα.
Όμως, η προπαγάνδα της δεν θα περάσει!
