Στο επίμαχο νομοσχέδιο για τον γάμο ομόφυλων ζευγαριών και την τεκνοθεσία στάθηκε στη συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» στο Open η Σοφία Ζαχαράκη.
Η υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, η οποία στηρίζει την ψήφισή του, τόνισε ότι «άποψή μου είναι πως οι πολλοί οφείλουμε να προασπίσουμε τα δικαιώματα των λίγων. Πρέπει να είμαστε εδώ και για τον έναν άνθρωπο που χρειάζεται να νιώθει ότι αυτό το κράτος τον αφορά. Δεν τον διώχνεις από τη χώρα (…). Εμείς μεγαλώσαμε όλοι σε παραδοσιακές οικογένειες, από την άλλη όμως μαθαίνουμε, βλέπουμε, η κοινωνία εξελίσσεται. Δεν επηρεάζεται αυτή τη στιγμή η παραδοσιακή οικογένεια ούτε πλήττεται διότι δεν αφαιρείς κάποιο δικαίωμα».
Η κυρία Ζαχαράκη αναφέρθηκε και στην υφυπουργό του υπουργείου Μαρία Κεφάλα που εμφανίζεται προβληματισμένη και αμφιταλαντεύεται αν θα το ψηφίσει ή όχι.
«Με την κα Κεφάλα σσυνεργαζόμαστε καταπληκτικά. Πρέπει να διαχωρίζουμε τα πράγματα. Έχει κάνει πολύ καλά τη δουλειά της. Το τι θα γίνει με τα μέλη της κυβέρνησης το αποφασίσει αποκλειστικά ο πρωθυπουργός και όχι μία υπουργός που κάθεται αυτή τη στιγμή σε ένα πάνελ. Σίγουρα το σκέφτεται, σίγουρα είναι πράγμα που ούτως ή άλλως και συνειδησιακά την προβληματίζει. Ο πατέρας της είναι ιερέας. Εγώ σέβομαι απόλυτα όλο αυτή την εσωτερική διαπάλη. Όλοι την έχουμε. Ο πατέρας μου είναι θεολόγος, η νονά μου είναι καλόγρια. Το λέω γιατί αυτή η διαδικασία που το σκεφτόμαστε, προτάσσω το δικαίωμα του παιδιού αυτή τη στιγμή, από την άλλη αντιλαμβάνονται πλήρως όταν κάποιος έχει το δικαίωμα (να πει ναι ή όχι)».
