Καρφί με ξεκάθαρο αποδέκτη που δεν είναι άλλος από τον Αντώνη Σαμαρά, επεφύλαξε σήμερα η Ντόρα Μπακογιάννη μιλώντας στον ΣΚΑΪ.
Αφού χαρακτήρισε ως σημαντική κίνηση τη συνεργασία με την Εύα Χριστοφιλοπούλου που είναι «λαμπρό στέλεχος που έχει προσφέρει και συνεργαστεί με τον Κυριάκο Μητσοτάκη», ρωτήθηκε αν η Νέα Δημοκρατία κάνει στροφή προς το κέντρο.
«Αυτή η παράταξη συζητούσε πάντα το ίδιο θέμα, από την εποχή του Κωνσταντίνου Καραμανλή. Όταν κάνεις ανοίγματα και συμβαδίζεις με την κοινωνία, ένα κομμάτι του κόμματος δεν συμφωνεί» τόνισε και ο δημοσιογράφος Άκης Παυλόπουλος ρώτησε αν αυτό το κομμάτι του κόμματος υπάρχει πιθανότητα να αναζητήσει αλλού την τύχη του.
«Κάτι τέτοιο δεν συνέβη ποτέ, αν εξαιρέσετε το 2012, όταν πήραμε 18%. Εκείνη τη μέρα το κέντρο είχε φύγει».
