Όχι μόνο τάχθηκε υπέρ των αγροτών, αλλά τους προέτρεψε να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους και να φτάσουν μέχρι το Μέγαρο Μαξίμου.
Ο Κυριάκος Βελόπουλος ήταν σήμερα προσκεκλημένος στο OPEN και έδωσε συμβουλή στους αγρότες που διαμαρτύρονται να μην κάνουν πίσω, αλλά να εντείνουν την πίεση προς την κυβέρνηση.
«Θα πάω και στην Agrotica, αύριο θα είμαι εκεί, δίπλα στους αγρότες. Όταν πνίγεσαι, όταν πεθαίνεις πρέπει να κάνεις τα πάντα. Να πάνε έξω από το Μαξίμου και να το κλείσουν. Να πάνε στο Μαξίμου αύριο το πρωί. Εδώ σου λέει ο υπουργός πως άλλαξα τον ΟΠΕΚΕΠΕ γιατί είχε σκάνδαλα. Ποιος τον έβαλε τον ΟΠΕΚΕΠΕ; Η κυβέρνηση. Εδώ και 5 χρόνια. Το λάθος των αγροτών είναι να περιμένουν από μια κυβέρνηση που τους σκότωσε να τους αναστήσει», ανέφερε ο επικεφαλής της Ελληνικής Λύσης και σε ανάλογα έντονο ύφος συμπλήρωσε:
«Δεν πρέπει να υπάρχουν POS στις λαϊκές αγορές και ιδίως στους πάγκους των παραγωγών γιατί παίρνει και η τράπεζα ποσοστό». Πρότεινε, δε, οριζόντιο φόρο 15% ως λύση στο πρόγραμμα της φοροδιαφυγής.
Στη συνέχεια, εξαπέλυσε και προσωπικά πυρά κατά του Κυριάκου Μητσοτάκη λέγοντας πως «απεχθάνεται το κόμμα που τον έκανε πρωθυπουργό» και «καταστρέφει τον πυρήνα της ιδεολογίας της ΝΔ, πατρίδα, θρησκεία, οικογένεια».
