Για το πότε και το πώς θα λειτουργήσουν τα απογευματινά χειρουργεία και αν η νέα τροπολογία που προωθεί για το ΕΣΥ νομιμοποιεί το «φακελάκι» στη δημόσια υγεία απάντησε στην ΕΡΤ ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης λέγοντας ότι προσωπικά «πολεμάει πάρα πολύ το φακελάκι».
Ο κ. Γεωργιάδης υποστήριξε σχετικά πως ο ίδιος στην προηγούμενη του θητεία ζητούσε την ποινική δίωξη των γιατρών που παρανομούσαν και ότι είναι αντίθετος σε κάθε πράξη διαφθοράς. Σε συνέχεια των όσων είπε στην ΕΡΤ υποστήριξε ότι ότι «μόνο η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε ψηφίσει ευνοϊκό νόμο για το φακελάκι».
Όπως είπε δεν θα πρέπει να υποκρινόμαστε ότι πρώτη φορά ακούει κανείς για το φακελάκι από τον ίδιο προσθέτοντας ότι οι μόνοι που θα πρέπει να διαμαρτύρονται είναι οι ιδιωτικές κλινικές από την αλλαγή που προωθεί για τα απογευματινά χειρουργεία επ’ αμοιβή στα δημόσια νοσοκομεία.
Το υπουργείο δίνει μια νόμιμη διέξοδο το απόγευμα και για τον γιατρό και για τον ασθενή για να κάνει νόμιμα την επέμβασή που επιθυμεί το απόγευμα.
Στην συνέχεια σημείωσε ότι «το κόστος λειτουργίας για τα απογευματινά χειρουργεία προβλέπεται από τα κλειστά ενοποιημένα νοσήλια».
