Όλ. Κεφαλογιάννη: Συναντήθηκε με τον Πρέσβη της Σουηδίας στην Ελλάδα

6
Φεβρουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τον Πρέσβη της Σουηδίας στην Ελλάδα, Johan Borgstam, συνάντησε σήμερα η Υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, παρουσία του Διπλωματικού της Συμβούλου.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα που αφορούν στην ενίσχυση των τουριστικών σχέσεων Ελλάδας-Σουηδίας με έμφαση στη συνεργασία μεταξύ των δυο χωρών σε ζητήματα που αφορούν στην ανάδειξη του βιώσιμου τουρισμού και ιδίως την προώθηση του οικολογικού/φυσιολατρικού τουρισμού.

Ιδιαίτερη μνεία έγινε στην ελληνική γαστρονομία καθώς και στη γενικότερη προβολή της Ελλάδας ως ελκυστικού τουριστικού προορισμού για τους Σουηδούς τουρίστες όχι μόνον για την καλοκαιρινή περίοδο, αλλά και για τις άλλες εποχές του χρόνου.

Τέλος, συζητήθηκε η αξιοποίηση νέων ψηφιακών εργαλείων, όπως η τεχνητή νοημοσύνη ΑΙ, στον τομέα του τουρισμού και η διερεύνηση των δυνατοτήτων ανταλλαγής τεχνογνωσίας μεταξύ των δύο χωρών.

Μουντιάλ 2026: Φωτιά στο Αίγυπτος–Ιράν – Η FIFA επιτρέπει τις σημαίες Pride στο γήπεδο

Μια απόφαση που αναμένεται να προκαλέσει έντονες συζητήσεις και…

ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του myPoint Κεραμεικού, σηματοδοτώντας τον…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ