Αιχμές προς όσους έστρεψαν τα βέλη τους εναντίον του με αφορμή την απόφασή του να είναι παρών σε εκδήλωση με βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ και της Νέας Αριστεράς, άφησε ο Μανώλης Χριστοδουλάκης.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Action24, ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ τόνισε απευθυνόμενος προς όσους τον κατηγορούν για τη συμμετοχή του στην εκδήλωση με τους Διονύση Τεμπονέρα και Έφη Αχτσιόγλου και θέμα «απέναντι στην κυριαρχία Μητσοτάκη ποιος;»:
«Αν το πρόβλημα δημιουργείται από την ερώτηση, τότε το έχει άλλος το πρόβλημα και όχι εγώ. Δεν αναφέρομαι σε συντρόφους μου αλλά σε αυτούς που γράφουν διάφορα».
«Αν γινόταν μια οποιαδήποτε εκδήλωση, όχι αυτή, και πήγαινα εγώ και έλεγα κάτι το οποίο είναι εκτός της κομματική γραμμής, προφανώς μόνος μου θα έβαζα τον εαυτό μου στη διαδικασία της έγκλησης. Αλλά δεν μπορεί αυτό να γίνεται, πριν γίνει η εκδήλωση και πριν ακούσει ο καθένας πώς τοποθετούμαι» συνέχισε ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ.
«Λέω πολύ απλά, ότι παιδιά, εγώ είμαι εδω πέρα και κάθε μέρα δίνω τη μάχη για την παραταξή μου, δεν μπορεί κανείς να αμφισβητήσει το οτιδήποτε…»
