Δεν θα σταματήσουν τα χειρουργεία στο νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» και τη Δευτέρα θα γίνουν κανονικά όσα είχαν προγραμματιστεί, όπως δεσμεύτηκε με χθεσινές του δηλώσεις στον ΑΝΤ1 ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Ο υπουργός Υγείας τόνισε ότι παρά το γνωστό έλλειμμα αναισθησιολόγων, θα βρεθεί λύση και δεν θα οδηγηθούμε στο ακραίο σενάριο που προανήγγειλαν χθες οι γιατροί στο Παίδων.
Η απόφαση των γιατρών μετά από συνεδριασή τους, την Πέμπτη, επρόκειτο να εφαρμοστεί από την ερχόμενη Δευτέρα (12 Φεβρουαρίου) λόγω της έλλειψης ιατρών αναισθησιολόγων και νοσηλευτών Αναισθησιολογικού και Χειρουργικού τομέα.
