Αισιόδοξη εμφανίζεται η κυβέρνηση για τις διαδοχικές συναντήσεις που θα έχει την Τρίτη το μεσημέρι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στο Μέγαρο Μαξίμου τόσο με τους εκπροσώπους των μπλόκων των αγροτών όσο και με το προεδρείο της Εθνικής Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης, δήλωσε σχετικά για το θέμα ότι «Εμείς διαβάσαμε με πολύ μεγάλη προσοχή τα αιτήματα των εκπροσώπων των μπλόκων των αγροτών. Έχουμε πει πολλές φορές ότι είναι δεδομένα τα δημοσιονομικά περιθώρια της χώρας. Υπενθυμίζω και τη στήριξη στο ρεύμα. Οπότε θα γίνει, νομίζω, ένας ουσιαστικός διάλογος αύριο. Είμαστε αισιόδοξοι…
Η αισιοδοξία μας προκύπτει από το γεγονός ότι αντιλαμβάνεται ο αγροτικός κόσμος, παρά τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει, ότι έχει απέναντί του μια Κυβέρνηση που έχει προχωρήσει σε πράξεις, δεν μένει μόνο στα λόγια, όπως έμεναν, ενδεχομένως, κάποιες άλλες Κυβερνήσεις στο παρελθόν».
Ακόμη, ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης από το βήμα της Βουλής, εκτίμησε ότι «με τη συνέχιση του διαλόγου θα έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα δεδομένου ότι η κυβέρνηση πρότεινε άμεσα λύσεις στον αγροτικό κόσμο».
