Έντονη ήταν η συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ, μετά από τη διαφωνία πολλών στελεχών σχετικά με την ηλεκτρονική ψηφοφορία για την εκλογή συνέδρων.
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης, ο οποίος συμμετείχε διαδικτυακά ρώτησε ποιοι ήταν αρνητικοί στην ηλεκτρονική ψηφοφορία, με τους Όλγα Γεροβασίλη, Αλέκο Φλαμπουράρη, Γιάννη Ραγκούση και Θανάση Θεοχαρόπουλο να εκφράζουν τις αντιρρήσεις τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο Στέφανος Κασσελάκης ανέφερε ότι «Τότε, θα κάνω δηλοψήφισμα», ενώ ο Αλέκος Φλαμπουράρης τον χαρακτήρισε «αυταρχικό» και αποχώρησε από τη συνεδρίαση, όπως έκανε και η Κατερίνα Νοτοπούλου με το Διονύσης Τεμπονέρα.
Ένταση υπήρξε πάλι και για την αναβολή των εκλογών των οργάνων που έπρεπε να γίνουν το ερχόμενο Σαββατοκύριακο (17-18/02), αλλά τελικά αναβλήθηκαν για τρεις εβδομάδες.
Θα υπάρχουν συνέπειες για όποιον δε ψηφίσει το νομοσχέδιο
Σημειώνεται ότι ο Στέφανος Κασσελάκης επανέλαβε ότι «θα υπάρξουν συνέπειες για όποιον δεν ψηφίσει το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια»
Ύστερα από το σχετικό ερώτημα που υπέβαλε ο Γιάννης Ραγκούσης, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης, είπε ότι θα υπάρξουν συνέπειες, για όποιον απέχει ή καταψηφίσει το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια.
Ο κ. Ραγκούσης ανέφερε χαρακτηριστικά ότι «Θέλω να ξέρω τι θα γίνει αύριο σε περίπτωση που κάποιος βουλευτής είτε απέχει από την ψηφοφορία, είτε καταψηφίσει».
Η δήλωση του Στέφανου Κασσελάκη αποτελεί προειδοποίηση προς τον υπερτομεάρχη της Κ.Ο του ΣΥΡΙΖΑ, Παύλου Πολάκη που φέρεται διατεθειμένος να καταψηφίσει η να απέχει από την ονομαστική ψηφοφορία που θα γίνει αύριο Πέμπτη (15/2).
Τέλος σημειώνεται ότι ο Βασίλης Κόκκαλης, η Νίνα Κασιμάτη, η Αθηνά Λινού και ο Μίλτος Ζαμπάρας, έχουν εκφράσει προβληματισμούς για το νομοσχέδιο.
