Η Ομοσπονδία Ενώσεων Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας καταγγέλλει την «ωμή και απροκάλυπτη» ενός σχεδίου πλήρους κατάργησης της δωρεάν δημόσιας υγείας από τον Άδωνι Γεωργιάδη.
Τις εν λόγω κατηγορίες τις εξαπέλυσε η ΟΕΝΓΕ μετά τη συνάντηση που είχαν με τον υπουργό Υγείας για τα προβλήματα που επικρατούν -και διαιωνίζονται- στο Εθνικό Σύστημα Υγείας.
Ενώ σε άλλο σημείο της ανακοίνωσής της, στην οποία παρατίθενται τρία βασικά στάδια για πλήρη ιδιωτικοποίηση, η ΟΕΝΓΕ αναφέρει καυστικά για τον κ. Γεωργιάδη ότι “ήταν πραγματικά αφοπλιστική η ειλικρίνειά του”.
Στη σημερινή προγραμματισμένη συνάντηση της ΟΕΝΓΕ με τον Υπουργό Υγείας, ο υπουργός ωμά και απροκάλυπτα αποκάλυψε συγκεκριμένο σχέδιο πλήρους κατάργησης κάθε έννοιας δωρεάν δημόσιας νοσοκομειακής περίθαλψης, σε τρία (3) στάδια:
Απογευματινά επί πληρωμή χειρουργεία και λοιπές επί πληρωμή ιατρικές πράξεις μέσα στα δημόσια νοσοκομεία.
Έξοδος των γιατρών ΕΣΥ προς τα ιδιωτικά θεραπευτήρια, χωρίς κανέναν σχεδόν περιορισμό.
Ανεξέλεγκτη είσοδος ιδιωτών γιατρών στα (σήμερα) δημόσια νοσοκομεία.
Ήταν πραγματικά αφοπλιστική η ειλικρίνειά του.
Υπενθυμίζουμε την αυριανή συνέντευξη τύπου της ΟΕΝΓΕ, 16/2 και ώρα 13.30μμ, στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός».
