Ταξίδι της Κεφαλογιάννη στις Βρυξέλλες για την άτυπη Σύνοδο των υπουργών Τουρισμού

19
Φεβρουάριος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στις Βρυξέλλες θα βρίσκεται από σήμερα (Δευτέρα, 19/02) η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, για την ‘Ατυπη Σύνοδο των Υπουργών Τουρισμού ΕΕ που διοργανώνει η βελγική προεδρία (Τρίτη, 20/2 και Τετάρτη 21/2).

Βασικό θέμα η διασφάλιση της ανθεκτικότητας του τουριστικού οικοσυστήματος και οι συγκεκριμένες δράσεις προς την κατεύθυνση αυτή, επ’ ευκαιρία της δημοσίευσης της μεσοπρόθεσμης αξιολόγησης προόδου της Πορείας Μετάβασης του τουριστικού οικοσυστήματος της ΕΕ.

Η «διαδρομή» μετάβασης του τουριστικού οικοσυστήματος περιλαμβάνει σειρά δράσεων έως το 2030, από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, τα κράτη-μέλη, δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, σε ευθυγράμμιση με τα Συμπεράσματα του Συμβουλίου για την Ευρωπαϊκή Ατζέντα για τον Τουρισμό 2030 της 1ης Δεκεμβρίου 2022, που συνιστά την πρώτη μακροπρόθεσμη Στρατηγική της ΕΕ για τον Τουρισμό.

Κυριάκος Μητσοτάκης: Μέσα στην επόμενη διετία ο πρώτος Έλληνας αστροναύτης – 350 εκατ. ευρώ για τη διαστημική πολιτική

Τη βεβαιότητα ότι η Ελλάδα έχει πραγματοποιήσει «σημαντικά βήματα,…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ