Το ΚΚΕ, με αφορμή την ανακοίνωση του τιμοκαταλόγου των απογευματινών χειρουργείων στο ΕΣΥ, με ανακοίνωση του στρέφεται τόσο εναντίον του υπουργού υγείας Άδωνις Γεωργιάδης όσο και εναντίον της κυβέρνησης.
Ο «τιμοκατάλογος» για τα επί πληρωμή απογευματινά χειρουργεία στο ΕΣΥ, που
ανακοίνωσε σήμερα περιχαρής ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, αποτυπώνει με τον πιο κυνικό τρόπο τι σημαίνει για τους ασθενείς και όλον τον λαό η εμπορευματοποίηση της υγείας, την οποία έχουν προωθήσει βήμα-βήμα όλες οι κυβερνήσεις διαχρονικά και απογειώνει η σημερινή κυβέρνηση της ΝΔ.
Φτάνουν στο σημείο να βάζουν ταρίφα στην κάθε επέμβαση, νομιμοποιώντας το “φακελάκι” και ωθώντας τον ασθενή να πληρώνει υπέρογκα ποσά, ώστε να μην περιμένει ολόκληρους μήνες.
Αυτό το αίσχος δεν πρέπει να γίνει αποδεκτό από κανέναν! Τώρα πρέπει να δυναμώσει ο αγώνας για αποκλειστικά δημόσια και δωρεάν υγεία για όλον τον λαό και για πραγματική ενίσχυση του ΕΣΥ. Το ΚΚΕ στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις την πανυγειονομική απεργία την Πέμπτη 22 Φλεβάρη.
