Μηνύματα τόσο προς τον Στέφανο Κασσελάκη όσο και προς τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που βρίσκονται σε αναβρασμό μετά τις τελευταίες εξελίξεις με το ερωτηματολόγιο αλλά και την απόφαση του προέδρου να μην συμμετάσχει στην συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας, έστειλε ο Νίκος Παππάς. Αν μη τι άλλο, όμως, έδειξε με τα λεγόμενά του πως εξακολουθεί να στηρίζει τον επικεφαλής του κόμματος.
Μιλώντας στην τηλεόραση του OPEN, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ και άλλοτε δεξί χέρι του Αλέξη Τσίπρα τόνισε μεταξύ άλλων ότι το ερωτηματολόγιο «θα πρέπει να εμπλουτιστεί και να πάει στη βάση με δεσμευτικό χαρακτήρα των αποφάσεων της βάσης. Η βάση δεν είναι για δειγματοληψία».
Συμπλήρωσε, δε, ότι «πρέπει να κάνουμε πάρα πολλά βήματα ακόμα για να έχουμε μία επαρκή συλλογική λειτουργία. Ο μετασχηματισμός και τα βήματα που κάναμε είχαν το νόημα ότι η ηγεσία πρέπει να δεσμεύεται από τη γνώμη της βάσης και όταν απευθύνεσαι στη βάση δεν απευθύνεσαι για να πάρεις μία αίσθηση. Απευθύνεσαι με πάρα πολύ συγκεκριμένα ερωτήματα και οι απαντήσεις της βάσης σε δεσμεύουν ως ηγεσία».
Ο Νίκος Παππάς αναφέρθηκε και στις… κοσμογονικές αλλαγές που έχουν γίνει τους τελευταίους μήνες στον ΣΥΡΙΖΑ,.
«Κάποιοι δεν τις άντεξαν και έφυγαν από το κόμμα», είπε εκτιμώντας όμως ότι θα υπάρξει επούλωση.
Σε ερώτηση για το αν έπειτα από πέντε μήνες έχει μετανιώσει που στήριξε τον Στέφανο Κασσελάκη απάντησε αρνητικά. «Οι εξελίξεις απέδειξαν ότι οποιαδήποτε άλλη επιλογή θα ήταν καταστροφική για το κόμμα μας», τόνισε.
