Μήνυμα προς πάρα κατεύθυνση ότι όχι μόνο δεν χρειάζεται να υπάρχει ανησυχία για το κράτος δικαίου στην Ελλάδα, αλλά αντίθετα θα πρέπει όλοι να νιώθουν βέβαιοι καθώς είναι ισχυρότερο από ποτέ, έστειλε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τις κοινές του δηλώσεις με την πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Ρομπέρτα Μέτσολα.
«Ο διάλογος για τα κοινά προβλήματα πρέπει να διεξάγεται με ευθύνη πέρα από μύθους που δημιουργούν ανυποστατα συμπεράσματα καθώς η Ελλάδα βρέθηκε συχνά στο στόχαστρο συκοφαντιών πότε με την ιστορία της μικρής Μαρίας από τον Εβρο που αποδείχθηκε παραμύθι διακινητών, πότε με μεθοδεύσεις για το κράτος δικαίου που είναι ισχυρότερο από ποτέ στη χώρα μας και μάλιστα υπήρξε απάντηση από τον Άρειο Πάγο. Μοιάζει παράδοξο δυνάμεις που συντάχθηκαν με τα πιο αντιευρωπαϊκά συνθήματα να εμφανίζονται ως υπερασπιστές της δικαιοσύνης. Τελικός κριτής της ποιότητας του κράτους δικαίου είναι η Ευρωπαική Επιτροπή που διαθέτει την αμεροληψία για να κρίνει το κράτος δικαίου», τόνισε ο πρωθυπουργός και προειδοποίησε την Ευρώπη για τους σοβαρούς κινδύνους που έρχονται:
«Αλλού κρύβονται οι πραγματικοί κίνδυνοι και πρέπει να καταδικαστούν από την ψήφο των ευρωπαίων πολιτών στις ευρωεκλογές. Εμείς αντιτάσσουμε την προστασία των δικαιωμάτων με τελευταία τη μεταρρύθμιση ελευθερίας, ισονομίας και δικαιοσύνης για τον γάμο των ομοφύλων. Είναι πολιτικές που αναγνωρίζονται από τους εταίρους και έγκριτα μέσα ενημέρωσης. Δεν είναι τυχαίο ότι μετά την θετική έκθεση της Κομισιόν για το κράτος δικαίου, ο Economist μας κατέταξε στην 20αδα των χωρών με την καλύτερη Δημοκρατία. Ας μην ανησυχούν ορισμένοι, η Δημοκρατία ζει και προοδεύει στον χώρο που γεννήθηκε».
Η κυρία Μετσόλα από την πλευρά της, μίλησε με τα καλύτερα λόγια για τη χώρα μας και στάθηκε στα «σημαντικά βήματα στην Ελλάδα κατά του ρατσισμού και υπέρ της διαφάνειας και της ισότητας. Συγχαίρω την Ελλάδα για την ψήφιση της ισότητας στον γάμο των ομοφύλων. Ήταν σημαντική απόφαση στο κοινό ταξίδι για την ενδυνάμωση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων».
