Νέους τριγμούς προκάλεσε με την εισήγηση του ο Στέφανος Κασσελάκης, στην έναρξη της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ. Φαίνεται να ζητάει τη δέσμευση όλων ότι θα παραμείνει Πρόεδρος και στις Εθνικές Εκλογές, βάζει ατζέντα αλλαγής φυσιογνωμίας του ΣΥΡΙΖΑ και ζητάει όποιος τον αμφισβητήσει να το κάνει τώρα.
Επιπλέον, προκάλεσε τα μέλη της Πολιτικής Γραμματείας, λέγοντας πως «ζητώ αναβάπτιση της βούλησης των μελών», αναφερόμενος προφανώς στις επικείμενες συνεδριακές διαδικασίες.
Επιπλέον, πρόσθεσε ότι «Σέβομαι τα όργανα και τα σέβομαι παρότι δεν υπήρξε συλλογική διαδικασία που δεν υπήρξαν διαρροές».
«Πώς μπορεί να λειτουργεί ένα όργανο αν δεν σέβεστε και οι ίδιοι τη διαδικασία; Αν κάποιος με αμφισβητεί, ας το κάνει εδώ που είμαστε. Εγώ δεν θα γίνω Ιφιγένεια».
Αναλυτικά, τα όσα είπε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ με την έναρξη της συνεδρίασης:
«Γεια, ήρθα, δε θα είμαι συγκρουσιακός. Θα είμαι ειλικρινής. Πάω σε συνέδριο επανίδρυσης.
Θα κάνω τη μεγάλη παράταξη της Κεντροαριστεράς.
Κέντρο και Αριστερά ίσον Κεντροαριστερά, άλλωστε. Δεν υπάρχει άλλο προοδευτικό κόμμα στη χώρα.
Σας ζητώ να δεσμευτείτε ότι εγώ θα είμαι ο πρόεδρος έως τις Εθνικές Εκλογές. Σκοπεύω να ζητήσω από το σώμα την αναβάπτιση της εκλογής μου.
Αν δε με εμπιστεύεστε να οδηγήσω το κόμμα στις εθνικές εκλογές, πείτε το τώρα. Βρείτε ποιος θα κατέβει απέναντί μου και πάμε».
