Σημαντική για την Ινδία και την κυβέρνηση του Ναρέντρα Μόντι ήταν η σημερινή επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Νέο Δελχί.
Πέρα από τις τιμές – που ούτως ή άλλως συνηθίζονται – με τις οποίες έγινε δεκτός ο έλληνας πρωθυπουργός, άξιες αναφοράς ήταν και οι αφίσες στους δρόμους της ινδικής μεγαλούπολης.
Η πρώτη επίσκεψη έλληνα πρωθυπουργού στη χώρα προαναγγέλθηκε με τον πλέον επίσημο τρόπο και με την αφίσα να γράφει στα ελληνικά «καλώς ήλθατε στην Ινδία».
