Στην αποκάλυψη ότι του είχε γίνει πρόταση να κατέβει στην πολιτική πριν από ακριβώς 30 χρόνια, όταν ακόμα ήταν στα… ντουζένια του ως ηθοποιός, προέβη ο Απόστολος Γκλέτσος. Μιλώντας στην εκπομπή «Night Out» του Mega, τόνισε χαρακτηριστικά ότι «πρόταση μου έχει γίνει από το 1994, που τότε μεσουρανούσα στην τηλεόραση, για να κατέβω εδώ στην Αθήνα και να είμαι με κάποιο κόμμα άλλο, όχι με το ΚΚΕ. Μου είχαν πει ‘έλα μωρέ να σε βγάλουμε να μπεις στη Βουλή για πλάκα’.
Ο Απόστολος Γκλέτσος δεν έκρυψε τον θαυμασμό του προς το πρόσωπο του Στέφανου Κασσελάκη και όπως είπε αν του γινόταν πρόταση, θα κατέβαινε στις εκλογές.
«Εάν μου κάνει την πρόταση, ναι θα κατέβω. Τον πιστεύω πάρα πολύ, έχει έναν δυναμισμό και είναι καταρτισμένος, όχι τόσο πολύ πολιτικά με την έννοια που θέλουν να του δώσουν. Είναι καταρτισμένος στο τι κάνει η «πιάτσα». Στο πως είναι η οικονομία της πιάτσας, τώρα σε αυτά τα τερτίπια της πολιτικής ευτυχώς που δεν είναι πολύ καταρτισμένος, δεν χρειάζεται»
