«Είμαστε σύντροφοι και όχι αντίπαλοι και ανταγωνιστές» σημείωσε ο πρώην Υπουργός και δήλωσε «περήφανος για την κυβέρνηση της Αριστεράς με μπροστάρη πρωθυπουργό τον Αλέξη Τσίπρα». «Ας παλέψουμε λοιπόν όλοι μαζί για το δίκιο και το εφικτό» σημείωσε ο κ. Φλαμπουράρης.
Ο ίδιος τόνισε πως «αν γίνουν εκλογές με τις αναγκαίες καταστατικές δημοκρατικές διαδικασίες», «θα στηρίξω τη φίλη μου, συντρόφισσα μου Όλγα» προανήγγειλε ο πρώην Υπουργός, γιατί «πιστεύω ότι τούτη την κρίσιμη ώρα Η ΕΜΠΕΙΡΊΑ πρέπει να συμβαδίζει με την τόλμη. Και τα δύο αυτά, τα έχει η Όλγα», κατέληξε.
