Εξομολόγηση για την πολύ σοβαρή περιπέτεια που πέρασε με την υγεία της έκανε η Λιάνα Κανέλλη μιλώντας στον ΑΝΤ1 και διηγούμενη το τι συνέβη είπε ότι όλοι την είχαν ετοιμοθάνατη. Όχι μία, αλλά δύο φορές…
«Εμένα με έσωσε ότι πήγα στο νοσοκομείο αμέσως. Έπαθα πνευμονία από αμέλεια και γι’ αυτό θυμώνω πολύ με τον εαυτό μου. Έπρεπε να κάνω το εμβόλιο για τον πνευμονιόκοκκο αλλά το αμέλησα» τόνισε αρχικά η βουλεύτρια του ΚΚΕ και συνέχισε:
«Πάω πρωτοχρονιά κάπου και παθαίνω πνευμονία από πνευμονιόκοκκο. Έκανα 39 πυρετό και ένιωθα δυσφορία. Πήρα τη γιατρό μου και μου είπε “έλα στο νοσοκομείο” να κάνουμε εξετάσεις, δεν είσαι 25 ετών. Έλα όμως που μαζί με την πνευμονία κόλλησα και Αναπνευστικό Συγκυτιακό Ιό (RSV), στις 3 Ιανουαρίου. Μαζί τα δύο αυτά με λιώσανε. Μπήκα Τετάρτη στο νοσοκομείο, την Παρασκευή έχουν ελέγξει πνευμονία, ήταν κάτω δεξιά στον πνεύμονα. Μπαίνω μέσα, όμως, και καταρρέω. Έπαθα βρογχόσπασμο, οι βρόγχοι, δηλαδή, που δεν έχουν την ίδια ελαστικότητα επειδή είμαι καπνίστρια έκαναν ένα σπασμό και δεν ανάπνευσα ξανά».
«Με διασωλήνωσαν και μπήκα 10 μέρες στη ΜΕΘ, ενώ εγώ έλεχα να μην με διασωληνώσουν και ευτυχώς δεν άκουσαν τη χαζομάρα μου αυτή. Δοκίμασαν να με σηκώσουν, άντεξαν τα νεφρά, η καρδιά και το συκώτι επειδή δεν πίνω. Αν έπινα, δεν θα ζούσα» πρόσθεσε η κυρία Κανέλλη.
«Με είχαν ετοιμοθάνατη δύο φορές. Δύο φορές ήταν σίγουρο ότι δεν… Γλίτωσα γιατί προσεύχομαι και γιατί με στήριξαν οι δικοί μου άνθρωποι. Όποιος μπει στη ΜΕΘ, έχετε εμπιστοσύνη. Δεν χάνεται ο άνθρωπος. Εγώ άκουγα τα παντα στη ΜΕΘ, έβλεπα και πολλούς εφιάλτες.
Τα έκανα πάνω μου όταν κατάλαβα τη διασωλήνωση. Σκέφτηκα, προσέξτε το παιδί μου, γιατί θα πεθάνω. Εμένα με έσωσαν οι άνθρωποι που με αγαπάνε, οι σύντροφοι που με αγαπάνε».
Μετά την έξοδό από τη ΜΕΘ η Λιάνα Κανέλλη είπε ότι έχασε 14 κιλά μυική μάζα και «όταν βγήκα για 2-3 μέρες δεν μπορούσα να σηκώσω το χέρι μου να ακουμπήσω το κινητό μου. Ήρθε το παιδί μου και έκρυβα το χέρι μου για να μην δει το τρέμουλο».
Απευθυνόμενη σε συγγενείς ανθρώπων που βρίσκονται στη ΜΕΘ τους είπε «όταν είναι ο άνθρωπος στην ΜΕΘ να μην βγάζετε το άγχος σας πάνω του. Να τους λέτε θετικά πράγματα. Εμένα μου έλεγαν πόσο καλα είναι τα πράγματα, μου μιλούσαν για τον Παναθηναϊκό. Θυμηθείτε τις ευτυχισμένες στιγμές της ζωής σας. Εγώ άκουγα μουσική στο κεφάλι μου».
Στο πλαίσιο αυτό ζήτησε: «Φέρτε το εμβόλιο για τον συγκυτιακό ιό. Υπάρχει και για τα παιδιά και για τους ενήλικες, αλλά είναι ακριβό. Ο ιός αυτός έχει 16% θνησιμότητα».
