Στις… ράγες η αξιοποίηση του πρώην βασιλικού κτήματος

3
Μάρτιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τη σύμβαση για την ωρίμανση και τη διενέργεια της διαγωνιστικής διαδικασίας για την αποκατάσταση των χώρων και των κτηρίων εστίασης και φιλοξενίας εντός του πρώην βασιλικού κτήματος στο Τατόι, υπέγραψαν η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη και ο Εντεταλμένος Σύμβουλος και Επικεφαλής της Μονάδας Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας του ΤΑΙΠΕΔ Παναγιώτης Σταμπουλίδης, παρουσία του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΤΑΙΠΕΔ, Δημήτρη Πολίτη και του Διευθύνοντος Συμβούλου και Εκτελεστικού Μέλους ΔΣ Υπερταμείου (ΕΕΣΥΠ), Γρηγόρη Δημητριάδη.

Το έργο της αποκατάστασης, ανάδειξης και αξιοποίησης του π. βασιλικού κτήματος στο Τατόι είναι ένα από τα εμβληματικά έργα της κυβέρνησης. Ήδη το υπουργείο Πολιτισμού εκτελεί από το 2019 ένα σύνθετο και πολυεπίπεδο έργο αποκατάστασης των κτηρίων-μνημείων, τα οποία πρόκειται να φιλοξενήσουν μουσειακές, πολιτιστικές και κοινωφελείς υποδομές.

Στόχος είναι το κτήμα Τατοΐου να αποτελέσει για την Αττική σημαντικό προορισμό σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, μέσω φιλικών προς το περιβάλλον υποδομών και δραστηριοτήτων, σύμφωνα με τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης.

Σε απόλυτη αρμονία με το φυσικό περιβάλλον και την ταυτότητα του χώρου, ο ιστορικός πυρήνας του κτήματος Τατοΐου, έκτασης 1.600 στρεμμάτων και καλλιεργούμενης έκτασης περίπου 1.200 στρεμμάτων, πρόκειται να αποκατασταθεί και να αξιοποιηθεί με πολλαπλές πολιτιστικές και ψυχαγωγικές χρήσεις.

ΕΔΩ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΗΝ «GOVNEWS WEEKLY» #10

Μεταξύ άλλων, τη δημιουργία χώρων εστίασης και αναψυχής, μονάδων φιλοξενίας, αλλά και με δραστηριότητες ήπιας αγροτικής παραγωγής, όπως η αναβίωση της αμπελοκαλλιέργειας και του ελαιώνα. Οι προβλεπόμενες παρεμβάσεις και δραστηριότητες αναμένεται να έχουν σημαντικά οφέλη για την εθνική οικονομία και το τουριστικό προϊόν της πρωτεύουσας, καθώς εκτιμάται ότι θα προσελκύουν περισσότερους από 1 εκατ. επισκέπτες σε ετήσια βάση.

Το έργο έρχεται να προστεθεί στο υπό εξέλιξη από το υπουργείο Πολιτισμού έργο της αποκατάστασης και ανάδειξης του ιστορικού πυρήνα του πρώην βασιλικού κτήματος στο Τατόι, ενώ βρίσκεται σε άμεση συνάφεια με τα έργα δημιουργίας βασικών υποδομών που είναι ήδη σε εξέλιξη.

«Αξίζουν πολλά συγχαρητήρια τόσο στο ΤΑΙΠΕΔ όσο και στα Υπουργεία Οικονομικών και Πολιτισμού για τη συνεργασία τους στο εμβληματικό Τατόι. Το Υπερταμείο και το ΤΑΙΠΕΔ με το PPF δίνουν έμφαση στο κοινωνικό αποτύπωμα των έργων τους και συνειδητά επιδιώκουμε την ανάδειξη και ενίσχυση του πολιτισμού.

Το ESG δεν είναι σλόγκαν για εμάς, είναι η στρατηγική μας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την υπουργό Πολιτισμού κα Μενδώνη για την αποτελεσματικότητά της και την εξαιρετική μας συνεργασία όχι μόνο για το Τατόι, αλλά σε πολλά έργα με πολλές από τις θυγατρικές μας» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και εκτελεστικό μέλος του ΔΣ του Υπερταμείου (ΕΕΣΥΠ), Γρηγόρης Δημητριάδης.

Δημοσιεύτηκε στο 10o τεύχος της «GOVNews Weekly» – Διαβάζεται… με ένα κλικ!

Μουντιάλ 2026: Φωτιά στο Αίγυπτος–Ιράν – Η FIFA επιτρέπει τις σημαίες Pride στο γήπεδο

Μια απόφαση που αναμένεται να προκαλέσει έντονες συζητήσεις και…

ΑΑΔΕ: 1.500 πολίτες εξυπηρετήθηκαν τις πρώτες 15 ημέρες του myPoint Κεραμεικού

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα τα εγκαίνια του myPoint Κεραμεικού, σηματοδοτώντας τον…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ