Με ιδιαίτερα αιχμηρό τρόπο τοποθετήθηκε ο Άδωνις Γεωργιάδης για κάποια σχόλια που ανέβηκαν στο Twitter, τα οποία ο ίδιος απέδωσε σε υποστηρικτές του ΣΥΡΙΖΑ.
Μετά την επίθεση που εξαπέλυσαν οι Ρώσοι στην Οδησσό χθες, κοντά στο σημείο όπου βρίσκονταν οι Βολοντίμιρ Ζελένσκι και Κυριάκος Μητσοτάκης, χρήστες της πλατφόρμας ανέβασαν κάποια κακεντρεχή σχόλια για τον Έλληνα πρωθυπουργό.
Σε δική του ανάρτηση, ο Άδωνις Γεωργιάδης κάνει λόγο για εμετικές τοποθετήσεις ανθρώπων που έχουν χάσει την ψυχραιμία τους.
«Τα εμετικά σχόλια πολλών λογαριασμών που σταθερά υποστηρίζουν τον Σύριζα εδώ μέσα, για την πυραυλική επίθεση που έγινε στην #Οδησσο, 150 μέτρα από την ελληνική αποστολή υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, επιβεβαιώνει αυτό που όλοι γνωρίζαμε….. Αυτό όμως που τελικά αποδεικνύεται περισσότερο ενδιαφέρον είναι ότι έχουν παραιτηθεί από κάθε πολιτική προσπάθεια να νικήσουν τον Μητσοτάκη και εναποθέτουν τις «ελπίδες» τους στον Πούτιν, στο Μεταφυσικό ή σε ο,τιδήποτε άλλο…λογικό χάνουν σταθερά σε όλες τις δημοσκοπήσεις όλων των εταιριών και σε όλες τις εκλογές παντός τύπου από το 2016 έως σήμερα δηλ εδώ και 8 χρόνια. Ψυχραιμία παιδιά ψυχραιμία!», έγραψε ο υπουργός Υγείας.
Τα εμετικά σχόλια πολλών λογαριασμών που σταθερά υποστηρίζουν τον Σύριζα εδώ μέσα, για την πυραυλική επίθεση που έγινε στην #Οδησσο, 150 μέτρα από την ελληνική αποστολή υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, επιβεβαιώνει αυτό που όλοι γνωρίζαμε…..
Αυτό όμως που τελικά…— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) March 7, 2024
