Μιλώντας για το δυστύχημα στα Τέμπη ο υπουργός Μετανάστευσης σχολίασε ότι η τακτική Δικαιοσύνη οφείλει να προχωρήσει για την απόδοση ποινικών ευθυνών
Ανησυχία έχουν προκαλέσει οι αυξημένες μεταναστευτικές ροές στην Κρήτη τους τελευταίους μήνες.
Όπως επισήμανε ο υπουργός Μετανάστευσης, Δημήτρης Καιρίδης, παρά το γεγονός πως στα ανατολικά τα πράγματα πηγαίνουν καλά και πλέον υπάρχει έλεγχος στο νοτιοανατολικό και βορειοανατολικό Αιγαίο, στην Κρήτη υπάρχει πρόβλημα.
Αυτή η κινητικότητα παρατηρείται στην Κρήτη από τον περασμένο Νοέμβριο και «χρειάζεται προσοχή», ενώ πρόκειται όπως είπε κυρίως για Αιγύπτιους, οικονομικούς μετανάστες.
Είπε πως επίκειται σε συμφωνία μεταξύ ΕΕ και Αιγύπτου που θα περιλαμβάνει και το μεταστατικό στο πρότυπο της Τυνησίας: «Έχουμε υποδομή στην Κρήτη για να διαχειριστούμε αυτή την κατάσταση. Φιλοξενούνται σε ανοιχτούς χώρους, ή σε μια παιδική κατασκήνωση έξω από τα Χανιά. Δεν θα ζήσουμε την μεταναστευτική κρίση του 2015».
Τέμπη και Θεσσαλονίκη
Όσον αφορά το δυστύχημα στα Τέμπη ο υπουργός επισήμανε ότι η αντιπολίτευση αναγνωρίζει το ανθρώπινο λάθος και το γεγονός ότι η «βίβλος» των σιδηροδρόμων παραβιάστηκε τουλάχιστον 7 φορές: «Από εκεί και πέρα η αντιπολίτευση θέτει θέμα για την σύμβαση 717 προκειμένου να στηρίξει ποινική ευθύνη» καθώς όπως είπε για την πολιτική ευθύνη έχει υπάρξει ανάληψη από τον αρμόδιο υπουργό.
Σύμφωνα με τον υπουργό η τακτική Δικαιοσύνη οφείλει να προχωρήσει για την απόδοση ποινικών ευθυνών.
Σχετικά με την επίθεση κατά του Στέφανου Κασσελάκη, αλλά και για την ομοφοβική επίθεση ο ο υπουργός σχολίασε πως και οι δύο επιθέσεις είναι καταδικαστέες: «Είναι ντροπή να αμαυρώνεται από αυτές τις εικόνες μισαλλοδοξίας» το φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης.
