Ο επικεφαλής της «Εθνικής Ομάδας» για την ευρωβουλή, κος Κωνσταντίνος Αϊβαλιώτης είπε: «Εμείς πηγαίνουμε μπροστά, έχουμε στην Εθνική ομάδα και δεξιούς και σοσιαλιστές παλιούς φίλους από το ΠΑΣΟΚ και αριστερούς πατριώτες»
Ο Βελόπουλος
Για τον κ. Βελόπουλο είπε: «Δεξιά από την ΝΔ είναι ορισμένοι που έχουν sugar
daddy τη ΝΔ και το λεω αυτό για τον Βελόπουλο. Ανοίξτε την ιστοσελίδα Ελληνική Λύση στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο και δείτε το μεγάλο αυτό πατριωτικό κόμμα ότι εμφανίζει την ιστοσελίδα της ευρωβουλής, ότι ανήκει στην πολιτική ομάδα των Ευρωπαίων Συντηρητικών
μεταρρυθμιστών και θα δείτε τον χάρτη της Ευρώπης με κολοβή την Ελλάδα. Λείπουν τα νησιά του ανατολικού, του βόρειου και του νότιου Αιγαίου.
Τον παρουσιάζουν συνέχεια στις δημοσκοπήσεις 8, 9, 10%… στην παρέα σας έχετε τον 1 στους 10 να ψηφίζει Βελόπουλο; Τον σπρώχνουνε με λύσσα, είναι ανάχωμα ο Βελόπουλος για να μην πάνε πιο πέρα οι δεξιές ψήφοι. Γιατί θέλει ο κ. Μητσοτάκης και βγει
δεύτερος ο κ. Ανδρουλάκης ή το ΚΚΕ, αυτόν θέλει δεύτερο γιατί είναι
ακίνδυνος και εύκολα ελέγξιμος.
Στις ευρωεκλογές ο Καρβέλας;
Για την υποψηφιότητα του Ν. Καρβέλα είπε: «Ανέφερα εγώ υποψήφιο τον Καρβέλα; Εγώ είπα ότι μιλάω με όλο τον κόσμο και με τον Καρβέλα, είναι φίλος μου. Θέλω να βγάλουμε έναν ευρωβουλευτή, ο ένας ευρωβουλευτής θα «βγάλει» πέντε, θα κάνουμε δηλαδή το γαλλικό σύστημα ο κάθε ευρωβουλευτής θα παραιτείται στο τέλος του πρώτου έτους.
