Ολ. Κεφαλογιάννη: Υπέγραψε την υλοποίηση ταχύρρυθμου πρόγραμμα κατάρτισης για ξεναγούς

13
Μάρτιος
2024
Όλγα Κεφαλογιάννη: «Το λέω ευθέως ότι δέχτηκα εκβιασμό την περίοδο του διαζυγίου μου»

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η υλοποίηση ταχύρρυθμου προγράμματος κατάρτισης στο επάγγελμα του ξεναγού -αυτή τη φορά στο Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.)- θα ξεκινήσει στις 8 Μαΐου και θα διαρκέσει ως τις 5 Ιουλίου.

Την απόφαση πήρε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, την οποία υπέγραψε την Τρίτη 12 Μαρτίου.

Πρόκειται για μια ακόμη πρωτοβουλία που έρχεται σε συνέχεια της υλοποίησης αντίστοιχων προγραμμάτων που έχουν προηγηθεί στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο και στο Πανεπιστήμιο Κρήτης.

Η υπουργός Τουρισμού επεσήμανε ότι αποτελεί προτεραιότητα για το υπουργείο Τουρισμού να ανταποκρίνεται στο έντονο ενδιαφέρον που παρατηρείται για το επάγγελμα του ξεναγού.

Η αύξηση της τουριστικής ζήτησης, τόνισε η υπουργός, επιβάλλει την ανάγκη για περισσότερους επαγγελματίες με υψηλή επιστημονική κατάρτιση.

Ιστορικό νομοσχέδιο στη Βουλή: Τέλος στο μισθολογικό χάσμα ανδρών-γυναικών και ένταξη νοσηλευτών στα Βαρέα

Μια εξαιρετικά σημαντική μεταρρύθμιση για τα εργασιακά δεδομένα της…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ