Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κάνει ποδήλατο με την κόρη του Δάφνη και εύχεται Καλή Σαρακοστή

18
Μάρτιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

 

 

 

Οικογενειακά περνά την Καθαρά Δευτέρα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.

Μετά το ταξίδι του στο Κάιρο της Αιγύπτου όπου υπέγραψε την Κοινή Δήλωση για τη σύσταση του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας και Αιγύπτου μαζί με τον Πρόεδρο Αμπντέλ Φατάχ αλ Σίσι, ο πρωθυπουργός επέστρεψε στην Ελλάδα για τα Κούλουμα.

Σε φωτογραφία που ανάρτησε ο ίδιος στο Instagram φαίνεται με την κόρη του, Δάφνη να κάνουν ποδήλατο στην ύπαιθρο, ενώ ο κ. Μητσοτάκης έγραψε: «Καλή Σαρακοστή».

Στουρνάρας: Αναγκαία η νομοθετική ρύθμιση για το Ν. Κατσέλη

«Ψήφο εμπιστοσύνης» στη νομοθετική ρύθμιση της κυβέρνησης με την οποία…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ