Αναφερόμενος στη συζήτηση του πορίσματος για το δυστύχημα των
Τεμπών στην εξεταστική επιτροπή ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος
δήλωσε:
«Τα στελέχη της κυβέρνησης θεωρούν ότι ο κύκλος της εξεταστικής για την τραγωδία των Τεμπών κλείνει και επομένως η υπόθεση μεταφέρεται στην δικαιοσύνη. Αυτό και μόνο δείχνει την απόσταση που την χωρίζει από το κοινό περί δικαίου αίσθημα αλλά και την καθολική απαίτηση να αποδοθούν ευθύνες.
Ενώ οι ευρωπαϊκοί θεσμοί μιλούν στο πόρισμά τους για πιθανή ευθύνη πολιτικών προσώπων, η κυβέρνηση επιχειρεί να περιορίσει τις ευθύνες στο σταθμάρχη και στο μηχανοδηγό. Κάποιοι μάλιστα , από την πλευρά της κυβέρνησης, δεν διστάζουν να επιτίθενται στους ευρωπαϊκούς θεσμούς. Η κυβέρνηση μεθοδευμένα, επιδιώκει να απαλλάξει τα πολιτικά πρόσωπα που είχαν την ευθύνη για ασφαλείς σιδηροδρόμους».
