Δήλωση-βόμβα βουλευτή Επικρατείας της ΝΔ για τα Τέμπη

Xωρίς δισταγμό, ο κ. Σταμάτης ανέφερε πως αν βρισκόταν στη θέση του Κώστα Αχ. Καραμανλή όταν έλαβε χώρα το δυστύχημα, θα αυτοκτονούσε.