Δήλωση-βόμβα βουλευτή Επικρατείας της ΝΔ για τα Τέμπη
Xωρίς δισταγμό, ο κ. Σταμάτης ανέφερε πως αν βρισκόταν στη θέση του Κώστα Αχ. Καραμανλή όταν έλαβε χώρα το δυστύχημα, θα αυτοκτονούσε.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί