Ανακοινώθηκαν στην Ολομέλεια οι ανεξαρτητοποιήσεις των βουλευτών Γ. Μανούσου και Ι. Δημητροκάλλη

5
Απρίλιος
2024
Η συζήτηση για την σύσταση Προανακριτικής για τον Χ. Τριαντόπουλο και το μπάζωμα στα Τέμπη (live)

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο προεδρεύων Γ’ Αντιπρόεδρος της Βουλής Αθανάσιος Μπούρας, ανακοίνωσε στην Ολομέλεια και κατέθεσε στα Πρακτικές τις Επιστολές που απέστειλαν χθες στον Πρόεδρο της Βουλής Κωνσταντίνο Τασούλα, οι βουλευτές Γεώργιος Μανούσος και Ιωάννη Δημητροκάλλης και με τις οποίες δήλωσαν ότι αποχωρούν από την ΚΟ των ΣΠΑΡΤΙΑΤΩΝ και ανεξαρτητοποιούνται.

Η ΚΟ των ΣΠΑΡΤΙΑΤΩΝ, πλέον αριθμεί τους οκτώ βουλευτές και σε δύναμη αποτελεί την όγδοη κατά σειρά κοινοβουλευτική ομάδα. Οι Ανεξάρτητοι βουλευτές πλέον ανέρχονται συνολικά σε έξι βουλευτές.

Γαβριήλ Σακελλαρίδης: Κενό γράμμα οι νέες αρμοδιότητες του ΣΕΠΕ, αν δεν διπλασιαστούν οι οργανικές θέσεις εργασίας

Συνάντηση με τον Σύλλογο Εργαζομένων της Επιθεώρησης Εργασίας πραγματοποίησε…

Δήμος Αθηναίων: Ένας στους τρεις άστεγους βρίσκεται στον δρόμο για περισσότερα από πέντε χρόνια

Το ζήτημα της αστεγίας στην Αθήνα παραμένει ένα σύνθετο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ