Ότι «επιστρέφουμε σιγά-σιγά στις τιμές του 2021», είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης και πρόσθεσε ότι «οι αυξήσεις στον κατώτατο μισθό είναι μεγαλύτερες από την αύξηση του πληθωρισμού».
«Δέσμευσή μου ότι δεν θα ξαναζήσουμε ποτέ τον κίνδυνο της χρεοκοπίας… Θα υλοποιήσουμε τον προϋπολογισμό και αν υπάρχουν περιθώρια θα τα δούμε. Δαπανήσαμε δισεκατομμύρια για να στηρίξουμε τους αδύναμους και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε».
