Άδ. Γεωργιάδης: Ξεκίνησε από την Κοζάνη η τριήμερη περιοδεία στη Δυτική Μακεδονία

9
Μάιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Στην Κοζάνη βρέθηκε το πρωί της Πέμπτης (9.5.2024) ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, ξεκινώντας την τριήμερη περιοδεία του στη Δυτική Μακεδονία, ενόψει των ευρωεκλογών της 9ης Ιουνίου.

«Θα πάμε παντού και θα μιλήσουμε με όσο περισσότερο κόσμο μπορούμε για να τους πείσουμε. Δημοκρατία σημαίνει Συμμετοχή» τόνισε ο κ. Γεωργιάδης με ανάρτησή του στο Χ/Twitter.

Ο υπουργός Υγείας, όπως αναφέρει το kozan.gr, ξεναγήθηκε στα έργα κατασκευής της νέας πτέρυγας του Μαμάτσειου νοσοκομείου και είδε τους χώρους που αυτή θα στεγάσει.

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του συνεχάρη τον διευθυντή της ΜΕΘ του Μαμάτσειου, κ. Στόκκο, για την ιατρική περίθαλψη που παρείχαν σε έναν 16χρονο, σώζοντάς του τη ζωή μετά από κατανάλωση μεγάλης ποσότητας παραφλού.

«Ήθελα να σας συγχαρώ για το 16χρονο παιδί. Συγχαρητήρια, δώσατε χαρά στην Ελλάδα», του είπε χαρακτηριστικά ενώ αμέσως μετά του είπε ότι τα πράγματα θα πάνε καλά σε στη βιωσιμότητα και τη λειτουργία της ΜΕΘ Κοζάνης, που εδώ και καιρό αντιμετωπίζει προβλήματα στελέχωσης προσωπικού.

«Δεν υποβαθμίζεται το Μαμάτσειο»

Ο Υπουργός Υγείας, λίγο πριν αναχωρήσει από το «Μαμάτσειο», διαβεβαίωσε ότι το νοσοκομείο δεν θα υποβαθμιστεί και εξήγησε τα περί νοσοκομείου αναφοράς για το Μποδοσάκειο.

«Δεν υποβαθμίζεται το Μαμάτσειο. Οι δυνατότητες των νοσοκομείων είναι διαφορετικές κι ο ρόλος των νοσοκομείων είναι διαφορετικός», ανέφερε. Αν και δεν έδωσε περαιτέρω διευκρινίσεις, σημείωσε ότι στο Μποδοσάκειο οι δυνατότητες κι οι χώροι του επιτρέπουν πολύ μεγάλη ανάπτυξη.

Ο κ. Γεωργιάδης επισκέφθηκε επίσης την Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας, όπου τον υποδέχθηκε ο περιφερειάρχης Γιάννης Αμανατίδης, ενώ συνάντησε στο Επισκοπείο Κοζάνης και τον Μητροπολίτη Σερβίων και Κοζάνης Παύλο.

Γαβριήλ Σακελλαρίδης: Κενό γράμμα οι νέες αρμοδιότητες του ΣΕΠΕ, αν δεν διπλασιαστούν οι οργανικές θέσεις εργασίας

Συνάντηση με τον Σύλλογο Εργαζομένων της Επιθεώρησης Εργασίας πραγματοποίησε…

Δήμος Αθηναίων: Ένας στους τρεις άστεγους βρίσκεται στον δρόμο για περισσότερα από πέντε χρόνια

Το ζήτημα της αστεγίας στην Αθήνα παραμένει ένα σύνθετο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ