Περιοδεία Στ. Κασσελάκη στη Μαγνησία – Επισκέπτεται τις πληγείσες περιοχές από τις καταστροφικές πλημμύρες

13
Μάιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

 

 

 

Στη Θεσσαλία περιοδεύει από χθες ο Στέφανος Κασσελάκης έχοντας απευθείας επαφές με τους πολίτες. Επισκέπτεται τις πληγείσες περιοχές από τις καταστροφικές πλημμύρες του Σεπτεμβρίου.

Ο Βόλος ήταν ο τρίτος σταθμός της περιοδείας του, ενώ πρώτος ήταν η λίμνη Κάρλα, όπου εκεί ενημερώθηκε από τον περιφερειάρχη Θεσσαλίας, κ.Δημήτρη Κουρέτα για την κατάσταση που επικρατεί εκεί, περίπου οκτώ μήνες μετά τις καταστροφικές πλημμύρες.

Ο Στέφανος Κασσελάκης δεσμεύτηκε ότι θα είναι δίπλα στους κατοίκους και ότι θα βρεθεί στην περιοχή και μετά τις ευρωεκλογές καθώς όπως τόνισε δεν είναι σκέτοι αριθμοί οι άνθρωποι που έχουν υποστεί αυτή την καταστροφή, είναι ψυχές και καμία ψυχή δεν πρέπει να μείνει πίσω. Σταθμοί του  ήταν το χωριό κοντά στη λίμνη Κάρλα και έπειτα μετέβη στο χωριό Δράκεια, στο Πήλιο, όπου κατέθεσε στεφάνι και ξεναγήθηκε στο χωριό, ενώ συνομίλησε με αρκετούς κατοίκους.

Δημοτικά τέλη: Απευθείας στους δήμους η πληρωμή, όχι μέσω ρεύματος, τι προανήγγειλε ο Λιβάνιος

Τον δρόμο για απευθείας είσπραξη των δημοτικών τελών από…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ