«Η Ελληνική Λύση υπερψηφίζει τις θετικές διατάξεις, που περιέχονται στο σημερινό νομοσχέδιο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας και αφορούν το προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων, καταψηφίζει όμως την συμμετοχή του Υπερταμείου των Δανειστών στην Εθνική μας Άμυνα», τονίζει σε ανακοίνωσή του το γραφείο Τύπου του κόμματος, επισημαίνοντας ότι «είναι απαράδεκτη η εμπλοκή του Υπερταμείου των Δανειστών σε θέματα Εθνικής Άμυνας και Εθνικής Ασφάλειας της χώρας».
Παράλληλα, η Ελληνική Λύση αναφέρει: «Ειδικότερα, στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας που ψηφίζεται σήμερα, με τίτλο: ‘Ίδρυση Ελληνικού Κέντρου Αμυντικής Καινοτομίας, εκσυγχρονισμός θεσμικού πλαισίου των Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, σύσταση Κοινού Σώματος Πληροφορικής στις Ένοπλες Δυνάμεις και λοιπές διατάξεις, προβλέπεται η σύσταση ΝΠΙΔ και ειδικότερα Ανώνυμης Εταιρείας, με την επωνυμία «Ελληνικό Κέντρο Αμυντικής Καινοτομίας ΕΛΚΑΚ», στο κεφάλαιο της οποίας θα συμμετέχει το Ελληνικό Δημόσιο κατά 67% και το Υπερταμείο των δανειστών κατά 33%, με προοπτική να μειωθεί η συμμετοχή του Ελληνικού Δημοσίου στο 51% και το υπόλοιπο 49% να περάσει σε άγνωστα ιδιωτικά συμφέροντα. Αυτό είναι απαράδεκτο και δεν μπορεί να γίνει δεκτό».
